~it's me~

~it's me~
~a fRieNd iN neED is a fRieNd iNdeED~

Sunday 23 January 2011

~~my LOVE~~

jeng2...who is my love????
want 2 know....
let me tell u...
i juz want 2 tel about their beauty today....

1)jie jie jhia


~~jiejie y agak otai...tp comel...klu pkai spek lg comel dr xpakai spek..
jgn mrh ya jiejie

2)fajia


~~dye cntik ble dye feminen....br cool beb hehehehhe

3)dayana


~~dye cntik ble xpakai spek...tp kdg2 pakai spek pom cntik...tmbh2 ble dye control gelak...comel nmpk...xpcaya????perhatikan....

4)fira

~~si kecil molek...dye comel..manis...n cantik bila suka...mknanya gembira la...
klu dye masam...mak aih...muka dye...mcm makan cuka....


5)ainya


~~budak neh comel ble dye bt muka skali ngan mulut dye 2...xtownk xplain cmna..tp comel la...sk tgk..heheheh

~~~~kwn2...jgn mrh ya...tp 2 lah yg sy slalu lihat n kebenarannya..hehehe

No comments:

Post a Comment